torsdag, april 26

En inköpslista (önskelista...)

Gissa om jag har försummat min klädstil de senaste dagarna. Har packat ner det mesta och går runt i sköna jeans, sneakers och slappa t-shirtar… Men det är bara en övergångsperiod, saknar mina klackar och kjolar :o) Nu till saken, det känns som att jag verkligen måste uppdatera min garderob med följande:

- färgglada blusar
- färgglada toppar
- färgglada linnen

Ser ni ett mönster? När jag packade ner mina kläder häromkvällen insåg jag att det mesta jag har är bara grått, svart och allmänt mörkt. Nu vill jag ha färg! Dock blir det superbudgetshopping för min del denna månaden. Jag ska nämligen lägga mina slantar på inredning :o)

p.s när hösten kommer så kommer jag bli illamående av all färg och gömma undan plaggen i någon garderob, det är där de brukar hamna ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna