fredag, mars 16

Var det någon som sa posera mera?

Härlig fredag! Efter jobbet blir det afterwork och därefter middag på en restaurang för att fira en kompis födelsedag. Svårt att klä sig så det funkar på jobbet och sedan på fest (hinner inte hem imellan). Så det åker nog på en svart tröja innan jag kommer till jobbet (toppen är lite genomskinlig, vill ju inte chocka mina arbetskamrater). Till festligheterna blir det lackpumps på fötterna för just nu har jag ett par skönare skor...

Vilket långt inlägg det blev om vad jag har på mig, galet... Iallafall så kommer toppen från H&M, röda jeans från Gina Tricot och armbandet från Indiska. Lackpumpsen är ett Tradera fynd.

2 kommentarer:

  1. Åh jag gillar verkligen jeansen! Ångrar mig nu att jag inte köpte röda när jag ändå va i Sthlm å kika :-P Toppen var också riktigt fin! :-)

    SvaraRadera
  2. re: Vad kul att du gillar dom! Det gör jag med, men de är lite låga så man får se upp när man sitter ner :o)

    SvaraRadera

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna