söndag, mars 25

Söndagskväll...på golvet...

Har alltid haft en förkärlek till att ligga på golvet, man får liksom ett annat perspektiv på tillvaron. Ägnar mig gärna åt detta när jag haft en tuff dag. Denna söndag har varit precis en sådan dag. Städning från tidig morgon, fjärillar i magen och visning. Allt har kretsat runt VISNINGEN. Nu är jag helt slutkörd, så jag ska strax ligga på golvet en stund till, med fötterna i vädret och ett glas vin vid min sida, kanske kan man t.o.m hoppas på lite sällskap.



2 kommentarer:

  1. Hur gick visningen? Kom det mkt folk? Lycka till med försäljningen nu!
    Ta nu och vila upp dig riktigt ordentligt på golvet med ditt glas vin och din älsklings sällskap! :)
    STOR KRAM!!

    SvaraRadera
  2. Det kom en hel del, vi får veta mer idag om/när budgivningen börjar. Har inte kunnat sova inatt, så jag känner mig inte riktigt på topp idag :/. Stora KRAMAR tillbaka

    SvaraRadera

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna