tisdag, mars 27

Mama's got a brand new bag (och den är stoooor)


Jag köpte en ny väska efter jobbet (*glädjeskutt*). Hade lite planer på det sen tidigare, kraven var en ljusbrun väska i äkta skinn. Tittade in på Wedins och där var DEN. Jag blev så kär. Gick runt lite i butiken, kände på den, speglade mig med den (ni vet alla de där ritualerna man gör inför en väskinvestering...). Den kändes så rätt. Därför står den numera på mitt köksbord, men snart hänger den på min axel. Får man vara såhär nöjd?

3 kommentarer:

  1. übersnygg väska, ser perfekt ut :)

    SvaraRadera
  2. ja jag nöjd, precis vad jag letade efter och nu har jag låtit alla mina saker flytta in i den så den är ordentligt välfylld :o)

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset. Skall kolla in det :)

    SvaraRadera

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna