fredag, mars 16

Kändiskärlekar

En av mina första drömprinsar var ingen mindre än en missbrukande, aggressiv, instabil och mordmisstänkt kille. Nu är jag glad att detta inte var i verkliga livet utan en figur spelad i en tv-serie, närmare bestämt Bobby Briggs i Twin Peaks (Dana Ashbrook i verkligheten). Eftersom jag bara var 7-8 år när serien gick fick jag ju självklart inte se den, men jag växte upp i ett stort hus med många tv-apparater så det var inte svårt att smita undan och kolla. Mitt hjärta klappade hårt för denne man, sedan svalande känslorna ganska snabbt. Konstigt nog föll jag alltid för de där lite farliga killarna, har t.o.m haft en liten crush på Darth Vader men det är en helt annan historia…(men jag kan erkänna att jag blev ganska besviken när man fick se ansiktet under masken i sista filmen, hihihi…).

Vad hade ni för drömprinsar när ni var små?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna