lördag, mars 31

Jag gör utmaningen

M kollar på hockey, jag passar på att göra utmaningen som cirkulerat på diverse bloggar.

BÄSTA köp:
  1. Min skinnjacka som jag köpte i somras, levde i princip på vatten och bröd i några veckor pga mitt inköp (men det var det värt).
  2. Ett par supersköna svarta pumps som passar till allt, köpta på secondhand såklart.
  3. En vit klänning som jag hade när jag konfirmerade mig, fungerar (och passar) fortfarande.
SÄMSTA köp:
  1. En brun wrapklänning, jag passar helt enkelt inte i brunt (måste skänka bort den snart).
  2. De svarta ridstövlarna jag köpte i höstas, alldeles för tunga att gå i.
  3. Ett par lila skinnbyxor, inga kommentarer.....
SENASTE köp:
  1. Linne från Modström.
  2. Linne från H&Ms organic kollektion.
  3. Brun skinnväska från Wedins.
KOMMANDE köp:
  1. Röda skor från SkoPunkten.
  2. En kort grön kjol jag sett på Åhléns.
  3. Ett nytt nagellack från Mavala.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna