torsdag, mars 22

Come Dr Feelgood, make me feel good

För en tid sedan bestämde jag mig för att testa lite produkter från Dr Hauschka. Det jag hade läst lät inte så lovande men jag är sådan att jag alltid vill bilda min egna uppfattning om saker och ting. Sagt och gjort jag beställde Dr Hauschka Flytande Dagcreme och
Dr Hauschka Rengöringscreme. Mitt första intryck var att produkterna luktade lite skumt. Men efter att ha använt dagcremen några dagar var jag fast. Min hy älskar den! Rengörningscremen kan jag dock vara utan, den var varken bra eller dålig (Apotekets Rengörningsmousse är fortfarande den bästa som finns). Nu är min dagcreme i princip slut (30 ml har varat i ca 2 månader), så en ny ska beställas på momangen (läs imorgon när jag inte längre är fatting som en kyrkråtta...). Så mitt tips är att testa även om man hört negativa åsikter om en produkt, allas hy är olika och tillslut hittar man det som är rätt för just sin hy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna