tisdag, mars 27

Back on track

Så fort jag har sneakers till kort kjol känner jag mig som Melanie Griffith i Working Girl. Kommer ni ihåg? Det är iallafall min känsla idag... ;o)

Jag köpte kjolen igår (i den där secondhandbutiken jag hittade), för 40 kr fanns det ingen tvekan. T-shirt från H&M, silverarmband (som inte syns) Indiska, skor Soft Grey (La Redoute), väska från Laura Clement.

Igår hade jag för övrigt årets första picknick. Räkmackor med M som sällskap uppe vid sjön. Det var mysigt. Nu får jag sluta drömma mig bort. Måste fixa lite här hemma innan jag åker till jobbet för vi ska ha en extra visning av lägenheten idag. Spännande.

3 kommentarer:

  1. hey! greetings from veracruz, mexico.

    bella mujer... que tengas buen día!

    SvaraRadera
  2. Tack för kommentaren :-)
    Det gör jätteont att bryta helt med en person som betytt så mycket. Men ibland måste man, speciellt när man mår sämre av att inte bryta.. Så det är skönt att du känner att det var det bästa du kunde göra, att bryta med din vän. Jag hoppas jag känner så snart, just nu gör det mest ont.
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Läste precis din uppdatering. Jag har träffat på min kompis i efterhand och då har hon varit arg på mig för att jag inte sa till henne hur jag kände. Min förklarning till henne har varit att jag tycker att om man är så nära vänner så borde man förstå när den andra personen blir sårad. Jag tycker att om man är nära vänner så behövs inte ord ibland. Förstår att det är jobbigt nu. Kram

    SvaraRadera

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna