torsdag, februari 22

Tveksam till klänningarna

Hämtade ut klänningarna från min H&M beställning efter jobbet. Nu hann jag inte prova en längre stund eftersom jag hade bråttom iväg. Men såhär tyckte jag iallafall.
Denna var gigantisk på mig. Inte snyggt oversized utan bara stor, som ett tält ungefär. Jag lovar att jag nog hade kunnat campa i den =). Men kragen var underbar och mönstret var vackert. Fast p.g.a den dåliga passformen så får den åka tillbaka.
Söta små knappar på ärmsluten och vackra färger. Är lite tveksam på passformen på denna också. Måste prova den igen innan jag kan bestämma mig. Men det är helt klart en söt klänning, frågan är om det inte finns de som är snäppet sötare...

2 kommentarer:

  1. Vad tråkigt med den översta klänningen.. den har ju jag också beställt och paketet kommer väl på måndag. Bådar inte gott :(

    SvaraRadera
  2. Jag har provat den flera gånger men den har helt enkelt för mycket volym för min smak. Synd eftersom detaljerna var så fina på den.

    SvaraRadera

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna