tisdag, februari 6

Torra ögon (dagens I-lands problem) och en varm ny kofta

Sitter på jobbet och myser i en varm lammullskofta från Whyred. Premiär för den idag och jag ångrar inte mitt köp. Tjocka koftor kan jag aldrig få för många av. Och så till något helt annat. Senaste veckan har jag insett att det är som dom säger - alla yrken har sina för- och nackdelar. En nackdel är att mina kontaktlinsbärande ögon lider, de är torra och känns trötta efter en dag framför datorn. Min optiker "lurade" på mig ett par ögondroppar, enligt henne: perfekt för kontorsråttor. Har tyvärr inte märkt någon förbättring. Så nu måste jag ge mig ut på jakt efter ett par droppar som fungerar, på riktigt. Jag har iallafall en varm kofta att trösta mig med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna