måndag, februari 26

"Nödvändig" shopping i mars

Imorgon får jag lön, äntligen! Eftersom jag har lovat min M att inte shoppa så mycket som jag brukar ska jag försöka begränsa min shoppingbudget. Oftast är det smart att göra en inköpslista så att man inte köper en massa onödigt. Därför skriver jag ner mina planerade inköp i mars här:

- röda jeans
(japp jag vill ha det, vet inte vad som har flugit i mig men jag misstänker att det är vårkänslor)
- snyggt armband i skinn
- smalt skärp
- t-shirt med något tryck, helst solblekt gul eller vit
- blå topp (har sett en på VILA)
- bred sjal
- svarta strumpor
(inte så kul kanske, nästan så det kan strykas från en shoppinglista, mer en förbrukningsvara…)
- nättare kofta, gärna grå


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna