fredag, februari 23

Jag är lite nervös, så jag skriver ett inlägg om vad jag behöver för bh

Är det inte jobbigt när man är nervös inför en presentation eller liknande och man inte ska göra presentationen förens efter lunch. Jag vill ju göra det nu så jag kan vara sådär härligt fredagsavslappnad.

Bästa lösningen är att försöka fokusera på något helt annat. Jag fundera på vad jag ska köpa för ny bh (helst ett set), behöver en bh i samma färg som mitt neonrosa linne jag tänkte ha till morgondagens utgång. Det måste ju vara bästa lösningen att ha en bh i samma färg eller en bh med genomskinliga bh-band. Men jag tycker oftast de är ganska obekväma. Någon som vet var man kan köpa en bh i stark rosa färg och som inte har en massa detaljer på så att det är snyggt under ett linne?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna