onsdag, februari 28

En på hundratusen

Tillbaka på kontoret efter en helt underbar avskedslunch (för mig) på en vacker herrgård. Åt en örtgratinerad torsk med stekta grönsaker, det smakade ljuvligt. Vackert var det också, med en utsikt över ett snöinbakat landskap.

Sedan kan man undra över oddsen ibland, t ex vad är oddset att M:s ex befinner sig på samma restaurang som jag? På en herrgård utanför stan med endast ett fåtal lunchgäster. Vi har aldrig direkt träffats men jag kände igen henne från korten jag sett. Har aldrig tyckt att det varit jobbigt med exflickvänner förens jag träffade M. Det kanske är ett tecken på att jag för första gången verkligen är kär. Jag får alltid mindervärdeskomplex och undrar varför han valde mig när han har haft så söta tjejer innan. Sedan tar jag mig samman och kommer på bättre tankar…

Angelina Jolie = Ett riktigt jobbigt ex
(som tur var inte min killes föredetta)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna