söndag, februari 18

Äntligen något kul att se på TV:n

Strax (kl 20.00) börjar Trinny & Susannah Stilakuten på femman. Äntligen något kul att se på tv:n! Har saknat deras roliga kommentarer, så nu håller jag tummarna för att de inte tappat stinget under deras uppehåll. Ska passa på att fixa naglarna under tiden och låta dom vila i ett par bomullsvantar. Bomullsvantar finns att köpa på Apoteket i 5-pack. Smörj in händerna med en fet handkräm och ha på vantarna en stund. Resultatet: lena händer. Jag lovar att det fungerar...

Uppdatering: Såhär fram till första reklampausen måste jag säga att jag är mycket nöjd med Trinny & Susannah, mina söndagar är inbokade framför tv:n 20.00 framöver. Jag blir nästan lite rörd av paret de försöker hjälpa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna